Lista documentelor de interes public :
- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea societatii Administrare Active Sector 3 S.R.L.;
- Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, compartimentelor si serviciilor din cadrul societatii Administrare Active Sector 3 S.R.L.;
- Programul de funcţionare al Administrare Active Sector 3 S.R.L.;
- Coordonatele de contact ale instituţiei (denumire, adresa poştală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet);
- Sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil;
- Programele şi strategiile proprii ale societatii Administrare Active Sector 3 S.R.L.;
- Declaraţii de avere şi de interese.
Lista documente produse si/sau gestionate de structurile proprii de activitate :
- Note, documente elaborate şi expediate (corespondenţa)
- Registre de intrare-ieşire documente
- Rapoarte
- Adrese către instituţii si societati colaboratoare
- Note de corespondenţă internă
- Puncte de vedere
- Fişe ale posturilor
- Fişe de apreciere individuală a activităţii personalului
- Procese verbale de predare-primire
- Documente financiar-contabile potrivit legislaţiei în vigoare
- Proiectul anual de buget al Administrare Active Sector 3 S.R.L.
- Bugetul anual aprobat al Administrare Active Sector 3 S.R.L.
- Bilanţul contabil (execuţia bugetară anuală) şi anexele aferente
- Situaţii privind actualizarea inventarelor bunurilor
- Proceduri de lucru interne
- Fişe de inventar
- Documentaţii achiziţii publice
- Referate de necesitate
- Dosare juridice aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti
- Ordine de deplasare
- Dosare profesionale ale angajaţilor
- Dosare de pensionare
- Adeverinţe
- Contracte individuale de muncă
- Documente de arhivă.