Lista documentelor de interes public :

  • Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea societatii Administrare Active Sector 3 S.R.L.;
  • Structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, compartimentelor si serviciilor din cadrul societatii Administrare Active Sector 3 S.R.L.;
  • Programul de funcţionare al Administrare Active Sector 3 S.R.L.;
  • Coordonatele de contact ale instituţiei (denumire, adresa poştală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet);
  • Sursele financiare, bugetul, bilanţul contabil;
  • Programele şi strategiile proprii ale societatii Administrare Active Sector 3 S.R.L.;
  • Declaraţii de avere şi de interese.

Lista documente produse si/sau gestionate de structurile proprii de activitate :

  • Note, documente elaborate şi expediate (corespondenţa)
  • Registre de intrare-ieşire documente
  • Rapoarte
  • Adrese către instituţii si societati colaboratoare
  • Note de corespondenţă internă
  • Puncte de vedere
  • Fişe ale posturilor
  • Fişe de apreciere individuală a activităţii personalului
  • Procese verbale de predare-primire
  • Documente financiar-contabile potrivit legislaţiei în vigoare
  • Proiectul anual de buget al Administrare Active Sector 3 S.R.L.
  • Bugetul anual aprobat al Administrare Active Sector 3 S.R.L.
  • Bilanţul contabil (execuţia bugetară anuală) şi anexele aferente
  • Situaţii privind actualizarea inventarelor bunurilor
  • Proceduri de lucru interne
  • Fişe de inventar
  • Documentaţii achiziţii publice
  • Referate de necesitate
  • Dosare juridice aflate pe rolul instanţelor judecătoreşti
  • Ordine de deplasare
  • Dosare profesionale ale angajaţilor
  • Dosare de pensionare
  • Adeverinţe
  • Contracte individuale de muncă
  • Documente de arhivă.